Hitro iskanje
Vrh » Katalog » Članki o čaju » Hujšanje s pomočjo zelenega čaja Moj račun  |  Vsebina košarice  |  Naročilo   
Kategorije
Aromatizirani črni čaj
Aromatizirani zeleni čaji
Rdeči čaji
Sadni čaji
Zeleni čaji
Črni čaji
Proizvajalci
Hujšanje s pomočjo zelenega čaja

Raziskava narejena za ameriški časopis ''Clinical Nutrition'' trdi, da zeleni čaj lahko pospeši vaš metabolizem in razkraja maščobo brez povišanega utripa srca. To pomeni, da imate lahko hiter prebavni trakt brez, da bi ogrožali vaše srce in ožilje. Z drugimi besedami, zeleni čaj vam omogoča hitrejšo porabo zaužite energije brez slabih učinkov na vaše zdravje.

Zagotovo se sprašujete, koliko čaja naj bi spili. Tukaj se mnenja strokovnjakov delijo. Nekateri priporočajo do deset skodelic na dan, drugi do tri in spet tretji priporočajo štiri do pet skodelic.

Zeleni čaj zmanjša vsebnost t.i. ''slabega'' holesterola in obenem zviša vsebnost t.i. ''dobrega'' holesterola v krvi. Kot rezultat tega lahko tisti, ki redno pijejo zeleni čaj, pojejo več hrane z višjo vsebnostjo holesterola in imajo še vseeno nižjo vsebnost holesterola v krvi. Zniža pa vam tudi sladkor v krvi, kar vas obrani pred diabetisom oz. Izboljša simptome diabetisa.

Številne raziskave so bile narejene, da bi znanstveno potrdili dobre učinkovine zelenega čaja. Eno izmed njih je naredil raziskovalec William Rumpler, da bi dokazal učinkovine čaja na telo. Kot rezultat raziskave je navedel, se poraba energije pri uživalcih čaja poveča za tri odstotke po zaužitju.

Poleg hujšanja z zelenim čajem bomo s tem še dodatno poskrbeli za svoje telo saj nas učinkovine čaja, branijo pred razvojem Alzheimerjeve bolezni, gripe in raznih prehladov se pravi, da nam okrepi imunski sistem. Nekateri uživajo čaj zgolj zaradi njegovih zdravilnih učinkov.

V eni od oddaj Oprah Winfrey je Dr. Nicholas Perricone rekel, da če bi zamenjali kavo z zelenim čajem, bi lahko shujšali za pet kilogramov v šestih tednih. Dr. Perricone trdi, da kava vsebuje organske kisline, ki dvignejo količino sladkorja v krvi, zvišajo inzulin. Prav slednji pa je odgovoren za zadrževanje maščobe v telesu. Z zelenim čajem prav tako dobite vašo ''dozo'' kofeina ter znižate raven inzulina, kar bo pripomoglo k še dodatni porabi odvečne maščobe.

Nekateri se sprašujejo ali je bolje kupiti čaj v supermarketih ali preko interneta. V splošnem so zeleni čaji kupljeni v supermarketih slabše kakovosti kot kupljeni preko interneta. V primeru, da rajši kupite, kar vidite pa pojdite rajši v specializirano trgovino, ki vam zagotavlja kakovost.

Kot kaže zeleni čaj, ni le ''modna muha'' toda napitek, ki vam okrepi imunski sistem vas, poživi in obenem da pomirjajoč učinek. Zeleni čaj ni neka ''magična'' učinkovina s katero bi shujšali kar tako. Vključite ga v svojo dieto, kar pa bo zagotovo imelo dodatni učinek.

Košarica
0 izdelkov
Uspešnice
01.ASSAM TGFOP 1
02.Mate
03.Lung Ching
04.Bancha
05.Karamelino
06.Mate sweet orange
07.Ginseng limona
08.Pu Erh
09.Vanilija
10.Darjeeling F.F FTGFOP 1 TEESTA VALLEY
Jeziki
slovensko English
članki
Novi članki
Vsičlanki
Članki o čaju
Čajni recepti

Vračilo blaga | Varovanje podatkov | Pogoji poslovanja | Kontaktni podatki

Copyright © 2008 Cajnica
osCommerce Customization By INDIANELITE